Wracam do gry.

Blog założyłam po poronieniu, miałam przestać pisać, kiedy odzyskam marzenia. 
Tak się w końcu stało, a ja w pewnym sensie porzuciłam to miejsce, mimo że dawało mi tyle satysfakcji, wewnętrzny spokój                i ukojenie dla natłoku myśli. 
Po urodzeniu Wiki napisałam jeszcze kilka wpisów, ale wymówka brak czasu, szybko zmusiła mnie do braku kolejnych publikacji. 

Jednak postawiłam teraz na wielki "come back". Chciałabym poruszać tu kwestie związane z rodziną, życiem codziennym i moimi przemyśleniami. Temat poronienia zostaje w głowie na zawsze, ale moje marzenia zostały odzyskane, więc blog zmienia nazwę. 

Od dziś to KRAINA TĘCZY, ponieważ jestem tęczową mamą i mamy wspaniały tęczowy świat, tzn. o różnych barwach i wiele się w nim dzieje. 

Wiki skończyła już 4 latka. W naszym życiu rok temu pojawił się Sebuś i jesteśmy rodzinką 2+2. 

Więcej o nas już niebawem... Także wracam do gry !!

 

Komentarze

Popularne posty