Kocham Cię Synku

Szukam szczęścia, cieszę się życiem, ale dziś jest mi źle...

Myślę o Tobie Mój Synku i bardzo za Tobą tęsknię. 



Nie było mi dane Ciebie przytulić, ucałować, powiedzieć jak bardzo cieszę się, że Jesteś tu z nami, powiedzieć jak bardzo będę Ciebie kochać, do końca swoich dni.



Nie zobaczę jak robisz pierwsze kroki, nie usłyszę Twoich pierwszych słów, nie przeżyję tej wielkiej rozpaczy, kiedy pierwszy raz szedłbyś do przedszkola. Nie przytulą mnie Twoje małe, ciepłe rączki...


Nigdy nie dowiem się co byłoby Twoim ulubionym zajęciem, jakie byś miał potrzeby i zainteresowania, nie zobaczę jak odnosisz pierwsze sukcesy, jak bardzo nienawidzisz szkoły za to, że trzeba do niej wstawać, że trzeba się uczyć.


Nigdy nie usłyszę jak bardzo Cię wkurzam i jak mocno jesteś na mnie zły, za to, że czegoś Ci nie pozwalam.


Nie usłyszę "Kocham Cię Mamo!" wypowiedziane z Twoich ust.


Nie poznam Twojej radości, łez, pierwszych przyjaciół, miłości...


To wszystko odebrał Nam los.


Dziś nie chcę być silna, nie chcę wstrzymywać łez, płaczę, bo tęsknię za Tobą, brakuje mi Ciebie w każdej sekundzie mojego czasu...


Zawsze będziesz w moim serduszku, tak bardzo "Kocham Cię Synku".



Komentarze

Popularne posty